יום שני, 28 במרץ 2016

למה עולם הדוגמניות הפך לפופולרי?

design fashion lifestyle

עולם הדוגמניות נחשב כיום למשחק הדפדפן המצליח בעולם עבור בנות הנוער. רבים שואלים מה סיבת ההצלחה שלו. לאחר איסוף נתונים מגולשות האתר - הבנו יותר למה הבנות לא יכולות לעזוב את עולם הדוגמניות.

הסיבה הראשונה אשר מכניסה את כל בנות הנוער מדי יום היא הפלטפורמה אשר יצרה המשחק, הרשת החברתית המרוכזת אשר יצרה המשחק לקהל יעד ספציפי, לאחר ראיון קצר עם נוגה (13) - ציטוט קטן מתוך הנאמר:

"המשחק הוא בעצם כמו פייסבוק לבנות נוער בלבד, לעולם הדוגמניות אפשר לקרוא הפייסבוק הוורוד. ישר שאני מתחברת אני רואה את כל החברות שלי, יכולה לפרסם להם בקיר ולדבר עם כל הבנות ברמה שלי בצ'אט של המועדון שלנו".

סיבה נוספת אשר מושכת את כולם לעולם הדוגמניות היא כמות האופציות לעיצוב הדמות - בניגוד לכל משחקי הפלאש והדפדפן עד היום אשר הציעו אופציות להלבשת דמות, איפור ועיצובה - בעולם הדוגמניות קיים המאגר הגדול ביותר בעולם. ניתן למצוא במשחק אלפי בגדים, תכשיטים ומוצרי הנעלה החל מהזולים ועד היקרים בשלל צבעים וסגנונות מודרניים וקלסיים.

מעבר לכך ניתן לראות את המחשבה האסטרטגית שנוצרת לשחקניות - תמיד דוחפות את עצמם למעלה ברשימת הפופולריות, נותנות פייט גדול בשביל להיות טובות יותר, צוברות חברות בשביל אינטרסים משותפים,

סיבות נוספות שהופכות את המשחק לממכר - הם המלחמות ההדדיות בין שחקניות (שיכולות להיות טובות ואף חינוכיות אך יכולות גם להיגמר ברע כאשר השפה לא נאותה, השפלות ואפילו איומים אישיים), השיפורים שאפשר לבצע בכל דבר, התחזוקה היומית שמחייבת להתחבר בכל יום, ובשביל תחזוקה שוטפת ומואצת אפילו פעם בשעה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה